Zabavno kotaljenje

Posted: 28/06/2011 by matejapa in MOVEit
Tags: , , ,
Zorb

Image by misterbisson via Flickr

Kotaljenje v veliki žogi? Zveni zabavno, kajne? To lahko počneš v zorbu, veliki žogi, ki je narejena iz posebne vrste plastike. Najprej so zorbing, kot ga poznamo danes, začeli uporabljati na Novi Zelandiji. Sama sem se kotalila z zorbom s premerom 3,3 metra in 13 kubiki zraka v njem. Med kotaljenjem je bilo med mano in  zemljo 70 cm zraka, saj sem bila pripeta v žogi znotraj žoge.

Sam ali v paru?

Obstajata dve vrsti zobrov: “neharnes“, v katerem so lahko do tri osebe naenkrat, in “harnes“, ki lahko sprejmejo eno ali dve osebi. Jaz sem se odločila za zorbing v paru.

Korak za korakom

Skozi odprtino sem previdno zvezla v zorb in se namestila na svoj sedež. Noge so vpete, pas okoli trebuha, naramni pasovi čez rame, roke v oprimkih. Tako udobno nameščeno sem se spraševala, če bo moj želodec preživel vse to tresenje in obračanje. Še preden sem lahko opravila z dvomom, se je že pričelo. Kotaljenje sem in tja, enkrat si spodaj, drugič zgoraj. Neverjetno. Popolnoma sem izgubila občutek za smer in čas, uspelo mi je samo kričati.

Zorb pall

Image via Wikipedia

Zorb kot olimpijski simbol

Kljub vsemu ima zorb določene varnostne omejitve. Z njim se lahko kotali vsak, ki je večji od 145 cm in lažji od 100 kg. Kot zanimivost, zorb je tudi simbol zimskih olimpijskih iger 2014 v ruskem Sochiju. Prav njegova transparentnost, naj bi po besedah Dmitryja Chernyshenka, predsednika organizacijskega komiteja Sochi 2014, odsevala odprto, vključujočo družbo, katero bodo pomagale graditi tudi OI 2014.

Zorbing pa lahko preizkusiš tudi pri nas:

Leave a Reply

