Z oreščki do večje umske sposobnosti

Posted: 06/02/2012 by mojcika in GRAVItacija
Tags: , , , , , , , , , , ,

Lešniki

Zakaj študentsko hrano sestavljajo rozine, nepraženi arašidi, brazilski oreščki, indijski oreščki, mandlji, lešniki? Oreščki in lupinasto sadje imajo odlične vplive na dvig umske sposobnosti in koncentracije in ravno, ker jih odlikujejo omenjene lastnosti so vključeni v »študentsko hrano«. Zaradi vitaminov in mineralov jih je dobro čim pogosteje vključiti v svojo prehrano, vendar jih zaradi številnih kalorij ni priporočeno prekomerno uživati.

Lešniki

Zelo spodbujajo mišljenje in umsko dejavnost, zaradi česar lahko ostanemo budni in aktivni dlje časa. Zagotavljajo dobro uravnoteženo mešanico vitaminov in mineralov, kot sta mangan, cink. Vsebujejo okoli 75 % nenasičenih in manj kot 4 % nasičenih maščob. Naravni, praženi in olupljeni lešniki veljajo za hrano, ki je zdrava za srce.

Mandlji

Tudi mandlji poživijo umsko dejavnost, dobro vplivajo na prebavo in ožilje, pomagajo zniževati holesterol v krvi in s tem pomagajo varovati pred boleznimi srca in ožilja. Vsebujejo vitamine (A, B3, E) in minerale (kalcij, železo, magnezij). Mandlji blagodejno delujejo tudi  na kožo in lase.

Arašidi

Gingko Nut

Vsebujejo veliko nenasičenih maščob, ki nižajo raven holesterola v krvi. V arašidih je dokaj visoka koncentracija antioksidantov, ki zavirajo bolezni živčevja, virusne in glivične okužbe.

Indijski oreščki

Imajo občutno nižje vsebnosti maščob kot kateri koli drugi oreščki, kot so npr. mandlji in arašidi. Večina maščobe v indijskih oreščkih je v obliki nenasičenih maščobnih kislin, ki so koristne za zdravje srca. Vsebujejo zelo malo natrija in sladkorja, holesterola pa sploh ne.

Rozine

Rozine

So zelo zdrave in hranljive, ne vsebujejo holesterola in so bogat vir vlaknin. Vsebujejo veliko antioksidantov, ki pomagajo pri odpravi nečistoč v naši krvi, in kalcij, ki je potreben za zdrave kosti. Zaradi visoke vsebnosti naravnega konzervansa fruktoze, ne vsebujejo nobenih drugih konzervansov. Nekatere študije so pokazale, da uporaba rozin v prehrani pomaga pri zaščiti pred rakom debelega črevesa in nekaterimi boleznimi srca.

Več o oreščkih in njihovih lastnostih preberi na:

http://www.svet-je-lep.com/zdrav-duh-v-zdravem-telesu/orescki-zaklad-v-lupini/

http://vizita.si/clanek/bilke/z-orescki-do-kvalitetnejsega-zivljenja.html

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s