Penelope Cruz - Pirates of Caribbean 4

 

Pirat in (kaskaderski) šofer. Prvi se “fura” z zakleto ladjo, drugi prevaža kriminalce. Dve filmski recenziji in sodobni pogled na anti-heroja.

PIRATES OF THE CARIBEAN: On stranger tides

Priznam, da mi je II. del Piratov – Dead Man’s Chest – eden najboljših pustolovskih filmov sploh!!!

Zanimanje za četrti del Piratov mi je začelo drastično upadat že, ko sem izvedela, da bo v  tokratni verziji  fokus na ljubezenskem življenju kapitana Sparrowa.

OK … Še bolj pa se mi je povesil nos, ko je pricurljala vest, da bo njegovo vročekrvno ljubico (imenovano Angelica – ker bi bilo Angelina preveč očitno, predvidevam) odigrala Penelope Cruz. Na tej točki je zamrl še poslednji plamen interesa.

.

Seveda sem film vseeno pogledala in… Gore Verbinski, Orlando Bloom in Keira Knightley so že vedeli, da je čas, da izstopijo z Black Pearla, ki po novem pluje pod barvami Titanika.

Upam, da je to poslednja avantura kapitana Sparrowa. Če hoče Depp vsako leto zaslužit 30 milijonov dolarjev, naj gre raje snemat reklame za jahte na Japonsko.

DriveDRIVE

To je tiste sorte film, ki ga težko ocenim, ker sem vzpostavila odnos do njega, še preden sem ga videla. Hočem reči, da so bila pričakovanja resnično visoka in so se z vsakim koščkom informacije, samo še stopnjevala … in vemo kaj se zgodi, ko se tresejo gore.

Ključen za to zanimanje je seveda Gosling – Ryan Goslin. “The Actor with the capital A.”

Tudi režiser Winding Refn je v preteklosti že zasvetil na mojemu radarju in sodeč po njegovih preteklih projektih, se nam je obetal avtorski pristop pri inkarnaciji introvertiranega heroja. Še posebej, ker je glasbeno podlago zakrivil moj heroj, Johnny Jewel. Sestavine so obetale popoln gurmanski filmski obrok.

Da ne omenjam številne recenzije navdušenih gledalcev, ki so Drive postavljali na sam vrh svojih veteranskih lestvic.

.

Ja, film sem si pogledala in … obsedela v tišini. Po nekaj trenutkih sem se obrnila k sestri in jo vprašala, kakšen se ji je zdel. Njen odgovor nekako povzema tudi moj občutek: » Mja, ni bilo tako dobro, kot sem mislila da bo … vendar ne morem niti reči, da je bilo slabo.«

There you have it folks.

Kanim ponovni ogled Drivea. Upam da bom takrat uspela videti film takšnega, kot je in mi pričakovanja ne bodo več kalila pogleda. Do takrat pa … dajte Šoferju možnost in se izogibajte IMDB forumov.

Leave a Reply

