Več od lajfa!

Posted: 13/08/2012 by mancazobavnik in KULT-muska
Tags: , , , ,

ZlatkoZlatan Čordić – Zlatko je vzor in inspiracija za mnoge mlade. Z njimi je delal projekt Rimamo z Zlatkotom in skupaj so napisali pesem ter videospot Več od lajfa. Prisluhni najinemu zanimivemu pogovoru.

Za začetek: mi lahko najprej poveš o projektu »Rimamo z Zlatkotom«? in kako deluje Facebook aplikacija?

Yo! Se prav, ekipa iz Pristopa je prišla do mene in so mi povedal, za kaj se gre. Da bi jaz naredil »komad«. Da bi »fural« to sceno, da bi mladi sodelovali zraven. Itak sem imel to idejo. Sam vprašanje je bilo, kdaj jo bomo speljal. To je to, hehe.

Aplikacija je vsebovala moje in njihove rime ter glasbo v ozadju. Pa jaaa … še delček refrena. Sam ta jim ni mogel pomagat, ker so itak morali napisat, kaj jim dogaja v lajfu, kaj njih veseli.

Kdo vse je lahko sodeloval?

Kdorkoli je hotel.  Vsak je lahko sodeloval in pisal rime.

Kako je nastala pesem Več od lajfa? Po kakšnem ključu si izbiral rime?

Jaz sem napisal v aplikacijo rimo. In potem sem jo pustil 3 dni gor. Ljudje so pisali predloge. Nato sem jaz izbral. Izmed recimo 300-ih  eno. Ni bilo easy. Lahko bi naredil 5 komadov. V glavnem, ful je bilo enega materiala.

Potem, ko sem izbral rimo, sem jaz šele napisal rimo naprej. Povezovali smo se z mladimi, kot da bi štrikali. Ali pa kot dvoboj, a štekaš. Dobro je bilo.

.

Kako si se odločil za pevko Senidah?

Ona je v bistvu tu od samega štarta. Že 2 leti sodeluje z mano. Ker jaz sem jo na nek način povezal s svojim producentom. Od takrat naprej enostavno sodelujemo. Ta varianta … ni da bi iskal.

Mi lahko v nekaj povedih poveš bistvo besedila? O čem pesem govori?

To bi bila lahko himna. Katerokoli vrstico vzameš ima svoj pomen, težo. Vsaka beseda je postavljena tam, kjer mora bit. Sporočilo je nabito s pozitivo, skromnostjo. Ki je zelo dobra za skupno življenje. V družbi. Mi smo skupaj. Nekateri se delajo, da so bolšji, pa niso. Recimo nič ni boljši Zlatan Ćordič od tistega, ki je meni pomagal ustvarjat besedilo. Vse, kar hočeš, lahko dosežeš. Sam treba je delat in živet za to.

Kako si si izbral glasbo? Kdo jo je napisal?

Glasbo je napisal Anže Kacafura, moj friend. Osnutek je bil že prej narejen. Potem smo ga pa prilagodil.

.

Še malo o videu … kdo je sodeloval? Na katerih lokacijah se dogaja? Njegova zgodba.

V bistvu cela naša ekipa. Pa vsi, ki so sodelovali v aplikaciji in so hoteli priti. Niso bili samo »zmagovalci«, ampak vsi. Mi jim nismo rekel, da morajo priti, če bodo, bo lepo. Ta princip. Več ali manj smo se zadrževali v Tivoliju. Zgodba videospota … ta fora. Ni to ena zgodba -zgodba.  Ampak je enostavno, mladi, ko so sproščeni. Plus, da povzameš vse, kar te obkroža, ta varianta.

Kako je kaj s Plečnikovo rožo?

Po planu. Proti koncu leta bo izšla plošča ven. Iz dneva v dan … več ali manj delam. Moram še mal preposlušat. Vedno sem prisoten. Naredil bom presenečenje za vse poslušalce … dobra pesem in nov videospot bo v kratkem.

Pomen besed je velik … tvoje sporočilo?

Ne se vtikat v stvari, ki se vas ne tičejo. Berite. Delite svoje znanje še z drugimi.  Verjemite vase in svoje sposobnosti. Svet je lep.

Leave a Reply

