Pleše s svojim bendom sanjam nasproti

Posted: 19/08/2012 by mancazobavnik in KULT-muska
Tags: , , , ,

Martina Šraj, pozitivna, zabavna, dinamična sogovornica. Študentka Pravne fakultete in odlična pevka se predstavlja s svojim prvim profesionalnim videospotom in prvo pesmijo s svojo novo zasedbo.

Martina Šraj (foto: Jure Gubanc)

Martina, živjo! Bila si že na Emi, tekmovala v oddaji Slovenija ima talent. Kakšna je bila pot do začetka tvoje samostojne kariere?

Youtube je bil tisti prvi medij, s katerim sem se srečala pri svojih 14. letih. Takrat sem imela zelo veliko željo po petju in nastopanju, vendar nobene priložnosti, kjer bi se lahko pokazala, razen seveda na šolskih prireditvah. No, jaz sem si želela več in tako sem začela objavljati svoje pevske posnetke na youtube-u z željo, da bi me mogoče kdo opazil. Dobivala sem veliko pozitivnih komentarjev od ljudi s celega sveta in seveda s tem potrditev, da sem na pravi poti, saj je bilo ljudem všeč.

Kasneje sem se tudi začela učiti solo petja in sodelovala s producentom Simonom Skalarjem s katerim sva izdala 3 pesmi. Čisto iz radovednosti sva poslala pesem Dovolj ljubezni na Emo 2010 in bila je sprejeta. Že to je bil zame ogromen uspeh in veselja, ki sem ga ob tem občutila se ne da opisati z besedami. Tam sem seveda dala vse od sebe in zasedla 7. mesto v finalu.

No, potem pa je bila na vrsti oddaja Slovenija ima talent. Danes mi ni žal, da sem se prijavila, sem pa imela takrat kar nekaj pomislekov glede na to, da sem prej že nastopila na Emi. Zaradi tega se nisem hotela preveč izpostavljati, ampak še vedno sem vedela, zakaj sem tam in mislim, da so tudi ljudje to občutili. Četudi nisem prišla v finale, sem s tem šovom dobila veliko prepoznavnosti. Potem je seveda vse odvisno od tebe in od tega, koliko truda si pripravljen vložiti.

.

Sedaj imaš svoj bend – s kakšnim razlogom si se odločila zanj? 

Bend sem si od nekdaj želela, saj je nastopati na matrico ali nastopati ob spremljavi benda popolnoma druga stvar. Energija je drugačna in vse je bolj pristno, tako kot to mora biti v glasbi. Sicer pa so me sami člani benda poklicali, če bi želela nastopati skupaj z njimi. Mislim, da so me opazili na talentih. No, takrat smo se seveda dobili in energija je bila prava tako da smo začeli našo skupno pot.

Posnela si tudi novo pesem z naslovom Plešeta. 1. Izziv: V nekaj stavkih povej bistvo besedila ter kje si dobila inspiracijo zanj. 2. Izziv: S pomočjo prispodob opiši ritem skladbe.

Pesem govori o dveh zaljubljencih, inspiracijo za besedilo pa sem dobila med vnetim prestavljanjem programov in iskanjem, kaj je dobrega na televiziji. No, mojo pozornost je pritegnil prizor, ko sta se dva bližala en proti drugemu s tisto iskro v očeh in začela plesati. Zato tudi naslov Plešeta. Cela pesem se vrti okoli njune ljubezni in plesa. Ko sem začela pisati sem si enostavno sama začela risati njuno zgodbo in tako je nastalo tudi to besedilo. Prispodobe, ki bi najbolje opisale ritem skladbe pa so: ljubezen, pravljica  …

.

Za to pesem je tudi posnet videospot. Kje in s kom si ga snemala? Kakšna je zgodba?

Ja, moj prvi videospot sem posnela z odlično ekipo Fame&Flame snemali pa smo ga v okolici Celja. Moj del smo posneli na dveh različnih lokacijah, vse pa se vrti okoli dveh zaljubljencev. Igrata ju Sara Mlakar in Jure Gostinčar, ki sta tudi sicer odlična plesalca.

Naše misli tvorijo naš um, s pomočjo katerega si utiramo pot skozi življenje …Kakšno je tvoje sporočilo našim bralcem?

S tem se strinjam in zato je moje sporočilo bralcem, naj bodo njihove misli čim bolj pozitivne. Četudi se kdaj znajdemo v težki situaciji, se ne koncu vedno vse postavi na svoje mesto, če le verjamemo v to.

Foto: Jure Gubanc

Leave a Reply

