Sophie Kinsella: Moje skrivnosti

Posted: 27/08/2012 by malaanja in KULT-knjige
Tags: , , , , , , ,

Moje skrivnostiSophie Kinsella je slovenskim bralcem, predvsem bralkam, poznana po seriji romanov o strastni zapravljivki Becky. Žal me ta serija ni nikoli prav pritegnila, roko na srce, obupala sem že po prvih nekaj straneh dela o strastni zapravljivki in njeni sestri. Nekaj je na tem, da se enostavno ne morem zabavati ob popolno neodgovornem in dostikrat neumnem obnašanju glavne zvezde, Becky. Sedaj pa sem v roke vzela Moje skrivnosti (Can You Keep a Secret). Privlačna, zanimiva in na trenutke napeta zgodba je prijetno poletno branje!

Umrla bom

Emma je mlada in dobrosrčna punca z izjemno postavnim fantom ter se trudi uspeti v nekem podjetju. Službena pot, kjer uspe več stvari narediti narobe kot prav, ji spremeni življenje. No, ali pa ga močno zakomplicira🙂. Vsakemu se v trenutku pred smrtjo odvrtijo pred očmi odlomki njegovega življenja. Vsaj tako pravijo. To je doletelo tudi Emmo, ko je njeno letalo skakalo gor in dol nad Anglijo. Žal pa je njeno predsmrtno dejanje bilo izpoved. In to ne kar ena izpoved, kot “ukradla sem liziko, ko sem bila stara 7”. Gre za izpoved vseh neprijetnih, skrivnih, sramotnih skrivnosti popolnemu neznancu na letalu. Od seksa, tangic, službe, fanta, mame, sestre… kar koli želite.

SecretsUps, spet se srečava

Seveda ni skrbi, da bi za vaš izbruh kadarkoli kdo izvedel, saj neznanec na letalu ne bo nikomur povedal. Vsaj ne nikomur, ki bi vas poznal. No, razen, če je ta neznanec v resnici vaš šef. Oziroma šef celotne verige uspešnih podjetij, v kateri delate tudi vi. Ups. “Bom odpuščena? Kaj bo rekel sodelavcem? Saj se me sploh ne bo spomnil! Zakaj se je kavni avtomat zamenjal za boljšega? Ups, to sem rekla na letalu! Da je kava za en … Kaj se še spomni?”

Zakaj pa ne?

Zgodba nas popelje čez zaplete in razplete najrazličnejših situacij ter nam pusti določeno sporočilo. Za Sophie Kinsella to ni ravno najbolj značilno, zato ti to delo res priporočam. Sporočilo o iskrenosti in odkritosti poišči v zgodbi in se odloči, kaj ti resnica pravzaprav pomeni.

Leave a Reply

