Za srečo, za sanje …

Posted: 29/08/2012 by mancazobavnik in KULT-muska
Tags: , , ,

Omar Naber (foto: Janez Marolt)Odličen slovenski glasbenik Omar Naber je izdal svoj novi singel z naslovom Za srečo, za sanje. Sledi prijeten klepet z njim.

Omar, nizaš odlične pesmi … Kaj misliš, da je bistveno, da nastane dober hit?

Najprej hvala, me veseli. :) Nikoli se ne ve, kdaj bo skladba hit, še posebej ne v teh časih, ko je svetovna kot tudi slovenska glasbena scena tako razviharjena, da nima nihče več pregleda nad vsemi izdanimi pesmimi. Predvsem se mora vse ujemati – čas, prostor, dober vokal, lep in aktualen tekst, lepa in nalezljiva melodija, karizmatičen izvajalec, ki mu gre verjeti o stvareh, ki jih prepeva. Sicer pa je formul več, ta ni edina zanesljiva. Kar vprašaj Rammsteine, vsakdo ima svojo strategijo.🙂

Mi poveš še kaj glede besedila? Pa še izziv: v eni povedi povej bistvo pesmi.

Hmm, besedilo mi je napisala kolegica Tina Muc. To seveda ne pomeni, da mi je vsak tekst, ki mi ga kdo napiše za mojo skladbo in mi ga pomoli pod nos, takoj všeč.
Tekst za skladbo “Za srečo, za sanje” mi je že ob prvem branju priklical pozitivne vibracije in takoj sem ga sprejel. Predvsem je pomembno, vsaj zame, da se s tekstom, ki ga prepevam, poistovetim. Da se najdem v njem in da je zgodba jasna, da ni preveč kompleksna.

Bistvo te skladbe je, da se ne oziram v preteklost in da me moje pretekle napake ter frustracije ne bodo nikoli več ovirale pri drvenju v svetlo prihodnost. Pozitiva šteje! Tokrat vse pohvale Tini Muc, ki se je zares potrudila in napisala izvrsten tekst.🙂

Kakšna prigoda, zanimivost iz nastajanja, snemanja pesmi?

Zelo zanimivo je, da Tina ni profesionalna tekstopiska, je pa besedilo za to skladbo napisala v pičlih desetih minutah, kar me je zelo fasciniralo. Stresla ga je iz rokava kot moj ded krompir iz vreče, z največjo lahkoto. Zdi se mi, da je to eden boljših tekstov, ki sem jih slišal zadnje čase.
Moram povedati tudi to, da je skladba tehnično izjemno težka za instrumentaliste, ker je zelo hitra. Vsa skrb je izginila, ko so v studiu poprijeli za inštrumente basist Anže Langus, bobnar Jaka Lipar in klaviaturist Miha Gorše. Snemanje je steklo kot po maslu in samo njim se imam za zahvalit, da skladba zveni tako dobro.

.

Melodija je poletno-rokerska … Kakšno fotografijo bi ji dal za ozadje, da bi se ujemala?

Fotografija bi morala biti divja, z močnimi izstopajočimi mavrično-poletnimi barvami, zraven bi pasala še računalniška animacija, ki bi spominjala na kakšno kul moderno risanko. V sebi sem še vedno majhen otrok, ki verjetno ne bo nikoli izginil.

Razmišljaš kaj o videu in kakšno zgodbo si predstavljaš v njem?

Videospota ne nameravam posneti. Sem posnel že dva v tem letu, za enkrat je dovolj. Zagotovo bom posnel še kakšnega do konca leta, moram imeti malo rezerve in za kakšen single videospot tudi izpustiti.🙂
Zgodba bi sicer morala biti divja. Posneta z amatersko kamero, ki bi ujela spontanost mladosti in vse, kar je povezano z njo. In seveda zgodbo, o kateri ta pesem govori.

Ker je moč besed pozitivno velika … Tvoje sporočilo?

Vse, kar rabimo, je ljubezen. Do vsega, kar nas obdaja. Drug drugemu bi morali brezpogojno odpuščati, samo to nas lahko vodi v spravo in mir. All you need is love.😉

Leave a Reply

