Stres za telebane

Posted: 25/09/2012 by Ej!KArtica in GRAVItacija
Tags: , , ,

Dva izpita v enem dnevu, seminarska naloga do naslednjega tedna, študentsko delo vsak drugi dan in vaje ob petkih popoldne … Potem so tu še težave z izbiro primerne teme za diplomsko nalogo glede na želen podiplomski študij, za katerega se, mimogrede, roki za prijavo približujejo z neizmerno naglico, ter vedno prisotna negotovost glede razpoložljivosti zaposlitve po študiju. Pa naj še kdo trdi, da je študentsko življenje ena sama velika zabava… Saj ne rečem, nedvomno ima svoje prednosti, ampak treba je priznati, da je občasno tudi precej stresno.

Stress

Stresss? Kakšen stres?

STRESS LESSPoglavitna težava stresa pa ni le stres sam, ampak mnenje,da je to nekaj marginalnega in nepomembnega. Občutke nelagodja, vzkipljivost, preobčutljivost, nespečnost, prevelik tek ali pomanjkanje le-tega vedno znova potiskamo ob stran z argumenti, da manjka samo še dober teden do konca izpitnega obdobja oziroma kakšen mesec, dva do zaključka diplomske naloge ali pa ga preprosto sprejemamo kot neizbežen del študijske izkušnje.

“Stresne” posledice

Slednje sicer drži; stresu se ob današnjem čedalje hitrejšem tempu življenja ne da izogniti, še kako pomembno pa se ga je zavedati in razviti primerna orodja za njegovo blažitev. Namreč, vodi lahko v motnje razpoloženja, depresijo, anksiozne motnje, povišan krvni tlak, razbijanje srca, težave s spanjem, prebavo, motnje hranjenja, slab spomin in podobno. Poleg tega pa ima tudi izjemno negativen vpliv na posameznikovo produktivnost; v deželah Evropske unije je namreč od 50 do 60 odstotkov izgubljenih delovnih dni posledica preobremenjenosti oziroma negativnih vplivov stresa.

Vzemi si čas!

Slednje je prav neverjetno, sploh glede na dejstvo, da so informacije o obvladovanju stresa vseprisotne; dostopne s pomočjo parih klikov, prek letakov v vsaki lekarni in ambulanti in v številnih priročnikih. Eden izmed večnih je nedvomno Obvladovanje stresa za telebane. Po drugi strani pa ne gre ravno za reševanje diferencialnih enačb: treba je prepoznati stres, si vzeti čas zase in za rekreacijo, pa naj bo to klasičen tek ali bolj novodobne tehnike sproščanja v stilu meditacije in joge, ter ne nazadnje dobra organizacija in zdrava prehrana.

In zemlja se vrti naprej…

In vem, vse, kar sem pravkar zapisala, zveni kot ena izmed tistih fraz, ki je tako dolgočasno vseprisotna, da jo po navadi preskočiš, kar pomeni, da težava ni ravno pomanjkanje informacij. Gre za preoblikovanje in ponovno začrtanje osebnih prioritet, kar pomeni, da se je treba znati postaviti na prvo mesto.

Vzeti si čas za kavico v Stari Ljubljani, dobro kosilo, pijačo v soboto zvečer ali občasen obisk gledališča nikakor ne pomenijo, da se bo svet kar ustavil.

Brez skrbi, obodna hitrost Zemlje ob ekvatorju znaša konstantnih 465,12 m/s.🙂

Priporočeno branje:

_________________________________

Za revijo 26! napisala: Mateja Munda

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s