Olimpijska »medicinka« v mnogoboju

Posted: 26/11/2012 by mancazobavnik in MOVEit
Tags: , , , , ,

Saša Golob je edina slovenska gimnastičarka, ki je izkusila zadnjo Olimpijado. Med najinim pogovorom se je vreme spreminjalo od toče do sonca. In tako pestra je tudi ona, saj je pridna in delovna tako na faksu kot v telovadnici. Prisluhni, kaj nam ima za povedati.

Saša Golob

Saša, slišimo, da si študentka na Medicinski fakulteti. Nam lahko malo predstaviš svoj študij? In kaj  pričakuješ od študija?

Res je, sem drugi letnik medicine v Ljubljani. Študij je… jah, dosti naporen.  Vsi vemo, da ni lahko. A meni je zanimivo. Študij traja 6 let. Potem je še pripravništvo in specializacija. Bila bi kirurginja. Kaj točno pa še ne vem. Sem še bolj na začetku, zato upam, da bom boljšo predstavo dobila skozi čas.

Poleg tega, da si pridna na faksu. Tudi treniraš… kako vse to usklajuješ?

Potrebno je veliko discipline in usklajevanje urnika. Vsak dan imam splaniran skoraj do minute natančno. Ali imam zjutraj faks in popoldne trening ali obratno. Imam tudi veliko srečo, da imam skoraj individualno trenerko, ki se mi vseskozi prilagaja. Tudi dvorano imam vedno na razpolago. Ampak ker nisem na vseh predavanjih, se moram doma sama toliko več naučiti in pripravljati.

Treniraš mnogoboj, kje je bistvo te discipline?

Mnogoboj pri ženskah pomeni štiri orodja: preskok, bradlja, gred in parter. Preskok – imaš zaletišče, desko in konja. Bradlja sta dve lestvini, ena višja in ena nižja. Temelji na moči. Gred pa je 10 cm ozka. Večini ta najbolj strašna zgleda. Vendar moram priznati, da je meni bradlja najtežje orodje. Potem je še parter, kjer izvajamo največje akrobacije. Tu je poleg tudi glasba. Tako, da imamo zraven malo ritmičnega in akrobatskega dela.

.

Pogled na tekmo iz tvojega vidika?

Večinoma tekmujem na mednarodnih tekmovanjih. Priprave potekajo že doma – make up in vse ostalo, da se urediš. Ker je gimnastika estetski šport,  je kar veliko priprav. Ko pridemo na tekmo je najprej pol ure splošnega ogrevanja. Potem pa eno uro specifičnega ogrevanja, kar pomeni, da si po 15 minut na vsakem orodju.  Sama tekma pa traja kakšno uro in pol. Torej vsega je ene 3 ure.

Imaš kakšne rituale, predmete, stvari za srečo?

Na treningih in tekmovanjih imam isto elastiko in sponko za lase. Na tekmah imam tudi vedno iste črne nogavice.

Tvoji vzorniki?

Nikoli nisem imela kaj preveč vzornikov. Mogoče, ko sem bila mlajša, starejše punce iz telovadnice. Moram pa reči, da mi je všeč ameriški stil (odločnost, samozavest), zaradi katerega se je tudi na olimpijskih igrah pokazalo, da so korak pred ostalimi.

Saša Golob

Pridno treniraš že od svojega 6 leta. Tvoji spomini na otroštvo?

Veliko je stvari, ki se jim moraš odpovedovat. Kar v mladosti mogoče ne razumeš. Prijateljev nisem imela toliko. Sem jih imela pa veliko v telovadnici. In ko so se po šoli vsi šli igrat ali na sladoled, sem jaz hodila na vlak za Ljubljano na trening. Mi je pa gimnastika bila igra.🙂

Katere so tvoje 3 najboljše destinacije na celem svetu?

Sicer, ko potujem, ne vidim kaj dosti. Všeč mi je pa bilo na Japonskem. V Dohi (Katar) je bilo nekaj posebnega. Rada pa bi tudi videla Brazilijo. Mogoče Rio 2016.🙂

5 stvari, brez katerih ne zapustiš Slovenije.

Tekmovalni dres (vedno ga dam v osebno prtljago), svoj vzglavnik, sponke za lase za srečo, bidon za trening in mobitel.

Saša Golob na OI v Londonu 2012

Kaj je bil zate največji uspeh?

Uvrstitev na Olimpijske igre v Londonu 2012. V tem letu sem tudi zmagala na lestvici svetovnega pokala na parterju. S tem sem si tudi prislužila svetovni razred. To je bilo res uspešno obdobje.

Čestitam. Tvoje sporočilo in nasvet našim bralcem je…

Karkoli si zadate, se lahko izpolni. Le če si zares želite. Mogoče včasih ne bo lahko. Mislim pa da je vredno vztrajat in s trdim delom se da vse doseči.

Najlepša hvala za vse! Držim pesti za nadaljnjo športno pot – srečno!

Leave a Reply

