Kako se je pisalo lansko leto? Poglejmo si različne poglede in izkušnje.

omar-naberOmar Naber, glasbenik: “Leto 2012 si bom zapomnil predvsem po večkratnih obiskih Londona in Dublina, kjer sem spoznal ogromno prijateljev, glasbenikov, se ogromno naučil in pridobil veliko izkušenj. To leto je bilo zame neverjetno dinamično, naučil sem se prekiniti rutino in sprejemati neracionalne odločitve brez da bi jih pozneje obžaloval. To mi je pripomoglo tudi k osebni rasti. “

Alya, pevka: »Leto 2012 si bom zapomnila po izjemnih dosežkih naših športnikov; sploh Tine Maze. Po naravnih katastrofah in stavkah, na žalost.  Kar se tiče mojega dela: po 10. obletnici, ki sem jo praznovala  skozi dvoranske koncerte. Singel ‘ Moja pesem’ je ena najbolje predvajanih pesmi lanskega leta.  Posneli  smo tudi video, ki je zelo uspešen. Skratka za mano je krasno leto.«

Maja Keuc, pevka: »Leto 2012 si bom predvsem zapomnila po mariborskih uspešnih protestih, naših dobrih športnikih, finančni krizi vsepovsod, raznih glasbenih nastopih, po vseh svojih potovanjih (predvsem na Švedsko in Nizozemsko) in selitvi na Nizozemsko, raznih glasbenih pripravljanjih, novi in nori ljubezni, ki me od lanskega leta še posebej osrečuje in vseh dogodivščinah, ki sem jih doživela s toliko novimi stvarmi in ljudmi. Prav tako tudi po predstavah v našem slovenskem narodnem gledališču Maribor, ki je zame še vedno trajajoča čudovita izkušnja. V 2012 sem tudi na žalost podrla svoj rekord obiska bolnišnice, saj mi zdravje ni bilo preveč naklonjeno.«

Nives-OrešnikNives Orešnik, aktualna Miss Slovenije: “Pozitiven in uspešen začetek leta, veliko potovanj, odpiranje novih vrat v modelingu in nekaj opaznejših kampanj (veliko mi pomeni sodelovanja z blagovnimi znamki, fotoshootingi za modne kataloge).V bistvu sem vesela za vsako novo priložnost od tega, da sem postala Miss Slovenije pa do objavljenih fotografij v najbolj znani reviji za moške. Zapomnila si bom pet tedenski svetovni izbor na Kitajskem in ne bom pozabila dveh najboljših punc, ki sem ju tam spoznala (Tamara iz Madžarske in Tara in Kanade). Dobila sem svoj prvi avto. Imela priložnost srečati najlepšo in najboljšo osebo, kar mi jih je uspelo spoznati do sedaj. Ter vseh ljubezni, prepirov in majhnih skrivnosti, ki bodo za vedno ostale samo moje.”

Urška Krek, novinarka: »Leto 2012 je bilo zame izredno prelomno, saj sem ravno to leto napravila velik in pomemben korak v svoji karieri. Odprla sem spletni portal Ajga! Ujeli smo vas, ki iz dneva v dan podira rekorde v obiskanosti. Seveda ne smem pozabiti tudi vseh ostalih dosežkov in presežkov, za katere sem izredno vesela, da sem lahko tako mlada pokazala kaj znam, kakšni so moji cilji in trdna volja. Sklenila sem tudi mnoga uspešna sodelovanja, ki se bodo na daljši rok sigurno poznala in zame osebno pomenila čudovite reference za naprej.«

Iris Mulej; manekenka in fotomodel: “Sama sem pozitivna oseba in tudi na leto 2012 tako gledam. Zadovoljna sem bila z osebnim življenjem in delom. Bilo je tudi nekaj zelo zanimivih dogodkov, ki se jih bom definitivno spominjala za vedno, vendar pa so to bolj osebne narave, ki jih ne bi želela deliti z javnostjo. Poleg teh osebnih spominov pa lahko prištejem še nekaj dogodkov, ki bodo verjetno tudi večini zaznamovali leto 2012…in sicer “lanskoletni konec sveta, 21.12.2012″, skok Felixa iz vesolja in obširni protesti po Sloveniji. Zapomnila si bom tudi nore počitnice v Grčiji s svojim dragim.”

muffjpgMuff, glasbena skupina: »Leto 2012 si bomo zapomnili najbrž tako kot si ga bo zapomnil vsak Slovenec, po protestih in vstaji ljudstva. Drugače je lansko leto bilo za nas ogromna odskočna deska. S pesmijo Naj sije v očeh smo res dočakali dober odziv pri radijih in naših poslušalcih, tako da glede na to, da smo kot skupina Muff štartali šele pred dobrim letom, je leto 2012 bilo za nas res uspešno in prelomno.«

Samanta Škerjanec, lastnica modne agencije: “Leto 2012 je bilo zame leto velikih sprememb. Na poslovnem področju sem dosegla vse cilje, ki sem si jih zadala in več. Na zasebnem področju sem presenetila samo sebe in našla svoj dušni mir. Tako srečna in pomirjena nisem bila že dolgo in lahko bi rekla, da na novo odkrivam samo sebe.”

Challe Salle, raper: »Leto 2012 si bom zapomnil kot eno izmed mojih najbolj zanimivih in kreativnih v mojem življenju, dogajalo se je vse živo. Predvsem sem izdal pet pesmi, spot za vsako skladbo in dosegel neverjetne odzive publike, imel sem več kot 40 nastopov, začel sem delati tudi v tujini (Balkan). Predvsem sem se posvečal glasbi, to je del mene, moja prva prava ljubezen, ki ne bo minila nikoli, ne glede na vse. Drugače sem se veliko posvečal tudi športu – fitnes in borilne veščine, užival pa sem tudi v družbi pravih prijateljev ter sestre in mame. Sredi poletja sem si tudi grdo zlomil roko in imel hudo prometno nesrečo, vendar mi na srečo ni bilo nič. Od takrat naprej še bolj cenim in poskušam izkoristiti vsak trenutek življenja. Po drugih stvareh si bom najbolj zapomnil katastrofalno stanje v državi in pa skok Felixa iz vesolja, hehe.«

Alex Volasko, glasbenik: »Leto 2012 je bilo… polno presenečenj! Novih ljudi, novih poznanstev, novih srečanj…«

Tibor Golob, fotograf: »Najbolj po čudovitih trenutkih, ki sem jih preživel skupaj s svojimi najbližjimi. Prav oni so tisti, ki stojijo ob meni iz dneva v dan. Skupaj smo v dobrem in slabem. Je pa res, da velik del mojega življenja je vsekakor fotografija. Od kar pomnim sem občudoval Liscine kataloge in verjetno si bom 2012 najbolj zapomnil ravno po klicu, ki sem ga dobil od njih. Malo za šalo, malo za res….leto si bom tudi zapomnil po konstantnem čakanju nove plošče Christine Aguilere. Ne dolgo nazaj, je plošča tudi izšla, tako da se je vso to čakanje tudi obrestovalo.«

NeishaNeisha, glasbenica: »Zapomnila si ga bom definitivno po projektu ‘She’s got soul’ z RTV Big bandom ter razprodanih koncertih in plošči, ki jo je sodelovanje obrodilo, po imenu RADIOFONIKA. Med pomembnejše stvari lahko prištejem tudi stvaritev skupne pesmi s slovensko skakalno reprezentanco-KRILA. Tako je zadnji singel iz moje zadnje plošče bil še posebej častno pospremljen. Vsi ti izidi so se dogajali ravno v decembru, celotni proces se je ‘svaljkal’ od pomladi do zdaj. Moram tudi omeniti, da je bilo predlansko in lansko leto zame zelo uspešno v vidu prodora na trg držav bivše Jugoslavije, po dveh uspešnih singlih me čakajo nove stvaritve, ki upam, da bodo zapele vzporedno z novo ploščo za naš trg v 2013. Pomlad in poletje sta bila pa v znamenju Xfactorja, ker sem bila zelo okupirana s snemanjem glasbenih podlag. Lahko omenim tudi, da sem potem zmagovalki Demetri napisala obe pesmi, ki jih je do sedaj izdala.V glavnem, veliko smo peli, igrali in posneli. Bilo je res plodno leto.”

Jessica Jagec, modna oblikovalka: »Predvsem so mi v letu 2012 ostala v spominu različna namigovanja na konec sveta, tudi sama sem se malo poglobila in je več kot zanimiva tema. V 2012 sem prav tako preživela kar nekaj projektov, predvsem zadnje mesece, ko sem delala zelo na veliko za svojo kolekcijo, ki sem jo začela predstavljati v decembru. Veliko sva sodelovali skupaj s Tinkaro Kovač, kar mi je še posebej pri srcu.«

Martina-ŠrajMartina Šraj, pevka: »Leto 2012 si bom zagotovo zapomnila po muzikalu Mamma mia! v katerem sem sodelovala (igrala, pela in plesala) in je požel ogromno pozitivnih kritik. Zapomnila si ga bom tudi po tem, da sem posnela svoj prvi videospot za avtorsko pesem “Plešeta” ter po tem, da sem ga preživela s svojo boljšo polovico. Leto 2012 je bilo res razburljivo in mi je prineslo veliko lepega.«

…………

Kot vidimo je bilo lansko leto zelo zanimivo, dinamično in pestro. Tudi v tem letu vsem želim; naj bo vaš korak odmeven, beseda pogumna, življenje iskrivo, ustvarjalno in polno toplih trenutkov…srečno 2013!

Leave a Reply

