MREŽENJE TLAKUJE POT USPEHA!

Posted: 09/05/2013 by andrejamotaln in Jaz podjetnik
Tags: , , , , , , ,

facebook_twitter_logo_combo1Le kdo še ni slišal za Facebook, Linkednl.com, Friendster.com, Myspace.com, YouTube ali Twitter? Večina se je z omenjenimi spletnimi stranmi že spoznala, nekateri pa s(m)o tudi njihovi aktivni uporabniki. Hiter življenjski tempo ljudem onemogoča vsakodnevno srečevanje z znanci in prijatelji, zato se število uporabnikov spletnih socialnih omrežij množično povečuje. Internet tako predstavlja sredstvo za interakcijo, kjer lahko člani spletnih omrežij delijo svoje ideje, aktivnosti, interese in dogodke.

Prednosti mreženja

Socialna omrežja predstavljajo inovativen komunikacijski kanal, omogočajo številna nova poznanstva, oblikujejo stičišče druženj, posredujejo raznovrstne vire informacij in s tem posledično zagotavljajo številne poslovne priložnosti. Jedro se skriva v tem, da omogoča cenovno ugoden in hitro dostopen način promocije ter vzpostavljanja povezav za učinkovitejšo prodajo storitev, produktov in izdelkov. Raziskave kažejo, da ima samo Facebook 500 milijonov aktivnih uporabnikov, izmed katerih ga kar polovica uporablja vsakodnevno.

Prisotnost na socialnih omrežjih zagotavlja odlično priložnost za razpoznavnost…

Socialni kapital…

networking… se oblikuje na podlagi odnosov med ljudmi – v medsebojni interakciji se oblikujejo vezi, ki nato tvorijo socialno omrežje posameznika. Osebe, ki imajo uspešno razviti socialni kapital veliko hitreje dostopajo do novih informacij ter znanj, so uspešnejše pri svojem poslovanju in navezovanju stikov ter pridobivanju kontaktov, kar jim odpira pot do večjega števila poslovnih priložnosti.

Aktivni, prisotni, vidni

Za karierni uspeh je pomembno učinkovito mreženje. Le to pa temelji na sodelovanju in povezovanju ljudi, iskrenosti, nevsiljivosti ter vsekakor na strokovni in strateški uporabi socialnih omrežij. Profil odseva posameznika in njegov osebni karakter, zato je nadvse pomembno, kako ga oblikujemo ter kaj na njem objavljamo. Z njegovo uporabo se gradi promocija, prepoznavnost nove ali že uveljavljene blagovne znamke in storitve, ohranjajo se stiki, omogoča se komunikacija ter izmenjava informacij in še in še in še ;)

Kajti dobro blago se že dolgo več ne hvali samo – temveč smo MI tisti, ki posameznim izdelkom ter storitvam pripisujemo in določamo vrednost!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s