Intervju: Dejan Štemberger – Naj prostovoljec 2012

Posted: 12/07/2013 by Ej!KArtica in GRAVItacija
Tags: , , , ,

Opravili smo intervju z Dejanom Štembergerjem, ki je nedavno prejel naziv Naj prostovoljec 2012 v starostni skupini 20-30 let. Absolvent socialnega dela z velikim veseljem do dela z ljudmi ima precej prostovoljskih izkušenj, tako na lokalno kot tudi mednarodni ravni. V letu 2012 je pod okriljem Slovenske filantropije koordiniral projekt ustanovitve medgeneracijskega centra v Vipavi.

Dejan_stemberger


Kako dolgo si že prostovoljec?

Prvič sem se bolj resno začel spoznavati s prostovoljstvom v srednj šoli, ki sem jo obiskoval v Novi Gorici. Začel sem v Mladinskem centru Nova Gorica, kjer sem jim pomagal pri različnih ustvarjalnih delavnicah. Od takrat naprej me prostovoljstvo vedno spremlja. Delal sem različne delavnice na osnovni šolah, pomagal v različnih mladainskih centrih…

Kakšno obliko prostovoljskega dela opravljaš?

Trenutno je moje delo koordinatorsko, delam pa z vsemi generacijami – otroci, mladi, delovno aktivno prebivalstvo in upokojenci. Tako povezujem in želim povečati izmenjavo znanj med generacijami, saj menim, da je to zelo pomembno.

Koliko časa posvetiš prostovoljstvu?

Težko rečem koliko časa točno, ampak trenutno vsaj 20 do 30 ur na mesec.

Zakaj si se odločil postati prostovoljec?

Začelo se je povsem spontano. Sedaj pa mi to prinaša neverjetne in nepozabne izkušnje, ki mi pomagajo tako v vsakdanjem življenju kot pri iskanju zaposlitve. Vsak mora nekje začeti in prostovoljstvo se mi zdi ena najbolših rešitev, saj ne pomagaš le sebi temveč predvsem drugim.

Kje vidiš prednosti prostovoljskega dela?

Glavno prednost v prostovoljstvu vidim v osebni rasti ter širjenu socialnih veščin in še bolj pomebno v širjenju socialne mreže ljudi, ki jih spoznavaš s prostovoljnim delom.

Kaj je vloga prostovoljca prinesla v tvoje življenje?

Brez prostovoljstva bi bilo moje življenje čisto drugačno in če sem iskren, mi je prostovoljstvo prineslo več kot sem kadarkoli pričakoval in je odigralo najpomebnejšo vlogo v mojem življenju. Zelo sem hvaležen za to!

Meniš, da se mladi danes radi prostovoljsko udejstvujejo? Zakaj?

Mislim, da vedno bolj, saj s tem pridobivajo pomebne izkušnje v svoji stroki, kar jim kasneje omogoča lažjo zaposlitev, ter s tem ko nekomu pomagajo, se počutijo bolj pomebni in samozavesti, kar je ključno.

Kaj bi sporočil mladim, ki se odločajo za prostovoljsko delo?

Poskusite, ne bo vam žal in nič ne morete izgubiti!

Dejanu čestitamo za laskavi naziv in upamo, da so njegove besede navdihnile tudi tebe!

Leave a Reply

