Adrenalinsko?

Posted: 17/07/2013 by tamc3k in GRAVItacija, MOVEit
Tags: , , , , ,

Beli čevlji, bele hlačke. Tako urejena sem čakala ob progi na vožnjo z bagiji. Delavec mi je prinesel modro zaščitno pelerino. Nasmehnila sem se; prijatelji so me svarili, naj oblečem karkoli drugega, ne ravno belih hlačk. A sem vedela, da dobiš zaščitno haljo, ki pokrije celo telo. Skočila sem vanjo, nadela čelado, vstopila v mali avtomobilček in se pripela. Tako se je vožnja pričela…

Cross steza

Hiter opis lastnega doživetja: vsekakor sem bila navdušena že ob prihodu na progo. Proga,  “offroad scena”, ti mora biti všeč! Ravno prav blaten, razmočen teren, brez dolgočasnih ravnin, le ovinki, vzpetine in dolince. Na vsake toliko pa še kakšna luža, ki vožnjo še dodatno popestri.

FOTO: Tamara Podkrižnik

FOTO: Tamara Podkrižnik

Človek bi pomislil, da v pripeki sredi poletja to ne more biti zanimivo, medtem pa delavci zavzeto močijo teren.

Pa vozila?
FOTO: Tamara Podkrižnik

FOTO: Tamara Podkrižnik

Pogled se ti ustavi na slavnih bagijih, o katerih ti izkušeni prijatelji govorijo že nekaj dni. Niti predstavljati si ne moreš, da obstajajo takšna vozila. Simpatične majhne kletke na podvozju gokarta, nekako tako bi jih opisala s svojimi besedami… V kletki je nameščen sedež z dvojimi varnostnimi pasovi. Ko se usedeš, se z nogami ne moreš dotakniti tal.

Sprva ne dojameš, zakaj gre, jaz sem dojela le hrup in vonj po nafti, medtem ko so me ostali prehitevali. Tudi prehiteti ni enostavno, saj proga ni ravno široka. Kjer pa je možnost prehitevanja, pa te pričaka še boljši, še bolj blaten odsek, da blato poškropi celo vozilo, tudi voznika. Ali pa ti večja krivina samega odseka ovira preprosto prehitevanje…

Čas hitro mine, brez skrbi! Delavec zapiska konec, z bagijem odpelješ do ciljne točke, se ustaviš, sprostiš pasove in vrneš opremo. Pogledaš ostale. Obraze krasijo rjavi madeži blata; skoraj kontrast k belini zob, ki jih podzavestno pokažeš s širokim in zadovoljnim nasmehom.

Ojoj!

Ob odhodu sem za sabo slišala hehet, ki mu je sledilo prijateljevo vprašanje: “Kaj je to na belih hlačkah? Je pelerina le pustila skozi blato?” Pogledala sem v ogledalo. Na belih hlačkah se je rjav madež kar svetil. Drugače bi bila slabe volje, hlače so uničene. A vsekakor ne po takšni nori, odtrgani vožnji! Priporočam🙂

Več informacij za noro izkušnjo na:

 

Leave a Reply

