Jordanija – doživeti na lastne oči!

Posted: 11/09/2013 by mancazobavnik in EKO-trip, GRAVItacija
Tags: , ,

Skrivnostna, zelo eksotična, a še vedno prijetno domačna, predvsem pa nepozabna in edinstvena Jordanija. S kom?  Vedno nasmejanim, umirjenim, a še vedno otročjim Omarjem Naberjem.

omar_jordanija2

Nepozaben spomin?

Najbolj mi bo ostalo v spominu mesto Petra, vklesano v živo skalo pred več kot 2000 leti. Če se kdaj odpravite v Jordanijo, je obisk tega mesta absolutna nujnost, ker drugače te čudovite države ne boste doživeli v popolnosti. To je mesto, katerega podobe ne more pričarati noben prospekt, slika ali video. To je treba videti v živo.

Kaj te je najbolj fasciniralo v tej daljni deželi?

Sledovi bogate zgodovine z vseh vetrov so na vsakem koraku. Jordanija leži namreč med Azijo, Evropo in Afriko ter je bila ena od glavnih trgovskih središč in križišč skozi celo zgodovino. Najbolj me je navdušilo ravno to, da se povsod začuti vpliv vseh treh celin.

Obisk sorodnikov?

V Jordaniji sem bil že večkrat, tako da sorodnike poznam že od prej. Zelo so bili veseli mojega ponovnega obiska. Počutil sem se zelo dobrodošlo in domače.

Zakaj se boš  ponovno vrnil nazaj?

Zaradi več razlogov. Moja družina tam je čudovita in so dober primer, kako bi morali ljudje držati skupaj in se imeti radi. S tem so me še posebej navdušili. V Jordaniji je še ogromno stvari, ki jih še nisem videl ter bi jih rad – še en razlog več. Nenazadnje je tam tudi moj dom, kjer sem sprejet, tak kot sem. Krajev, kjer se človek počuti doma, je ponavadi zelo malo, zato jih je treba ceniti. Vse to so dejstva, zaradi katerih se bom vračal tja celo življenje.

omar_jordanija

Vsak ima svoj košček sveta, kdor to ve, ima ves svet – vse dobro!

Leave a Reply

