Nepozabne ZOI Sochi 2014

Posted: 25/02/2014 by mancazobavnik in GRAVItacija
Tags: , ,

XXII. zimske olimpijske igre so potekale v mestu Soči v Rusiji od 7. do 23. februarja 2014. Tekmovalci in tekmovalke so skupno tekmovali na 98-ih tekmah v 15-ih disciplinah.

Slovenske barve je na ZOI 2014 zastopalo 66 športnikov in 79 spremljevalcev, kar je res legendarno glede na našo mlado zgodovino.

Smo 2 milijonski narod. Vsaka uvrstitev na tako veliko tekmovanje je uspeh. Pazite zdaj to: pod slovensko zastavo je bilo osvojenih, reci – piši, 8 medalj. To je izjemno in časti vredno!

zoi

Kaj pa pravijo naši tekmovalci?

Luka Gračnar, hokejist:

Že uvrstitev na olimpijske igre v Soči-ju je za nas velik uspeh. Zagotavljam, da v Soči nismo prišli kot turisti in da smo z vsemi močmi ter s srcem igrali za Slovenijo.

Gloria Kotnik, deskarka na snegu:

Svojo formo sem seveda tempirala na tekme v Soči-ju, zato je vse podrejeno temu.

Klemen Kosi, smučar:

Za mene bodo posebne, ker sem prvič odšel na Olimpijske igre in bo prav gotovo nova zgodba na športni poti. S čemer se mi pri 22 letih izpolnjuje velika želja, da sem dobil priložnost še na najvišjem športnem tekmovanju.

Maruša Ferk, smučarka:

Vsake OI so zgodba zase in tudi iz teh iger bom sigurno odnesla/našla kaj posebnega.

Peter Prevc, smučarski skakalec:

Hvala Dolenja vas za sprejem. Bilo je čudovito.

Vesna Fabjan, smučarska tekačica:

Najsrečnejši trenutki v moji karieri… Hvala vsem za čestitke in lepe misli!

Teja Gregorin, smučarska tekačica: 

Zelo rada se spominjam teh trenutkov in upam, da bodo trajali čim dlje. Izjemni so. 

Tim-Kevin Ravnjak, deskanje na snegu – prosti slog:

Vtisi in spomini z OI so zame nekaj najlepšega, kar se mi je v življenju lahko zgodilo. Zelo sem ponosen, da sem častno zastopal Slovenijo. Za vedno mi bo ostala v spominu otvoritvena slovesnost, na kateri sem se počutil resnično veličastno. Športniki smo se veliko družili, vzdušje je bilo zelo pozitivno. Za piko na i pa je bil moj tekmovalni dan, na katerega sta me prišla podpirat in zame navijat starša in kjer sem z 8. mestom nadgradil vsa svoja pričakovanja.

Jakov Fak, biatlonec:

Kot ekipa smo na ZOI končali kot 6. in s tem dosegli najboljšo štafetno uvrstitev v zgodovini olimpijskih nastopov. Upam, da ste zadovoljni in da vam je bilo zanimivo gledati naše nastope!

Špela Rogelj, smučarska skakalka:

Posebne so zato, saj so to moje prve olimpijske igre oziroma prve igre za smučarske skakalke nasploh.

Žan Kranjec, smučar:

Hvala, ker ste navijali za vse naše športnike. Upam, da smo se oddolžili z dobrimi predstavami.

Hvala in poklon vsem športnikom in športnicam, ki so tekmovali pod slovensko zastavo. Naslednji projekt: ZOI 2018. Gostil  ga bo korejski Pjongčang. Srečno!

Leave a Reply

