Smeje se…vsak dan!

Posted: 04/03/2014 by mancazobavnik in GRAVItacija
Tags: , , ,

Te zanima katerega odličnega šaljivca je odkril Vid Valič? Naj se ti predstavi, kar sam. Stefan Šumanac Šumi, mladenke in mladeniči.

 Hej, Stefan!

Čau, en lep pozdrav usm k to berete! Jst sm se odloču, da se vam bom predstavu kr po domače, kar pomen, da bom pisu v preprostem ljubljanskem jeziku in ne neki pravilni slovenščini, ker bo lažje meni za pisat in vam za prebrat, hehe.

Predstavi se nam.

Prvo bi rad poudaril, da sem Stefan in ne Štefan!🙂 Star sem 22 let. Živim v Savskem naselju v Ljubljani in hodim izredno v ekonomsko šolo, ki bi jo moral končati že kakšna 4 leta nazaj, ampak sem biu preveč len in edina stvar takrat v moji glavi so bili treningi kickboxa, ju-jitsu in punce, hehe.

Stand up kariera?

S stand up komedijo sem se začel ukvarjat pri 18 letih, zato ker mi je Vid Valič dal veliko inspiracijo in motivacijo: če si dober na odru in nasmeješ ženske so lahko tvoje! Hehe  Kokr ste do zdj opazl.. ja use se vrti okoli žensk, vedno se je in vedno se bo pa če lahko še kej zravn zaslužš, je še bolš 🙂 Trenutno se lahko pohvalim s preko 160 nastopov. Nastopal sem z največjimi imeni komedije v Sloveniji. Imam za seboj 2. One Man Showa, svojega managerja Andreja Težaka Teškya in sem aktualni stand up komik leta.

Igranje ti ni neznanka…

Igral sem v veliko videospotih, reklamah in skečih, kjer sem moral vedno biti smešen.

In če bi si sam izbiral vlogo…

Če bi lahko igral v filmu, bi bil zelo vesel. Mislim, da bi lahko odigral katerokoli vlogo in ne samo komedijanta. Najraje bi posnel film podoben Ace Ventura v katerem je igral glavno vlogo Jim Carrey, moj najljubši igralec vseh časov.

Recept za lahkotne dni?

Če je poletje in pride tak lahkoten dan mi najbolj paše sedeti pred svojim blokom s kakšnim prijateljem in se pogovarjati o različnih temah in spiti kako mrlo pivo🙂 V primeru, da je zima pa sigurno najbolj paše, da imate kako gospodično ali gospodiča  (pač kar vam sede, hehe) in skupaj pogledata kak film in se malo muckata v topli postelji.

Drama zunaj odra?

Nekateri ljudje jamrajo, da imajo probleme take in drugačne. Vsi imamo probleme. Tako je življenje, nekateri imajo zdravstvene, nekateri finančne, nekateri v ljubezni in tako dalje.. Jaz osebno mislim, da problemi morajo biti in da vsakič, ko iščeš in najdeš rešitev za svoj problem, postaneš močnejši in pametnejši človek.

Veselje v soju žarometov?

Najlepši občutek je, ko stojim na odru in vidim in slišim publiko kako se smeje mojim foram, kako mi ploskajo in čutim to toplino, ki jo oddajajo od sebe, da so me sprejeli, kot nekoga, ki ga poznajo že vrsto let. Res je lepo videti toliko neznancev na enem mestu, ki se zabavajo in takrat res nihče ne razmišlja o tem kdo je v publiki »slovenc«, kdo je »južnjak«, kako bodo plačali svoje položnice, kdo je kriv za krizo v državi,… Tisti trenutek so vsi fokusirani na mene, na moj nastop in moje fore. Počutim se, kot da imam nadnaravno moč in res sem zelo vesel, da opravljam to delo in da sem v tem res odličen.

Prijatelji in družina?

Družina in prijatelji so ogromen faktor mojega življenja! Brez njih danes ne bi bil oseba, kot sem in se ne bi ukvarjal s stand up komedijo. Vedno, ko imam probleme, mi stojijo ob strani in vedno, ko sem vesel, se veselimo skupaj. Srčno upam, da ima vsak od vas take ljudi okoli sebe, ker brez njih je življenje prazno.

Ena pametna za Grande finale?

Za konec bi vam rad dal par nasvetov za katere vem, da vam bojo koristili če se jih boste držali🙂

1. Končajte šolo! Tudi, če ne boste šli na fax. Nima veze, vsaj srednjo šolo in boste že lahko dobili službo. Ne boste se mogli vsi ukvarjati s stand up komedijo in komedijo na splošno, hehe.

2. Bodite skromni! Skromnost je lepa vrlina, to velja že od »pamti« veka. Nihče ne mara nadutih ljudi s prevelikimi apetiti, ki mislijo, da so nad vsemi in hočejo več, kot rabijo. Če boste skromni in kulturni, boste imeli na stežaj odprta vrata povsod!

3. Vedno se borite za svoje pravice ne glede na vse posledice! Nikoli ne pustiti nekomu, da pljuva po vas in dela iz vas norca. Tam, kjer vidite krivico se morate boriti za pravo stvar, pa naj so posledice. Te lahko s časoma minejo, a občutek, da se niste borili, ne bo nikoli!

Hvala.

Lep pozdrav pa se vidimo na kakem nastopu🙂

Leave a Reply

