Cmoks!

Posted: 12/03/2014 by mancazobavnik in GRAVItacija
Tags: , ,

Pogovorili smo se z zgovorno, veselo in pridno novinarko Matejo Ropoša (večina jo pozna iz TV ekranov). Tema pogovora? Njen blog, kateremu najbolj, kot sama reče, paše pridevnik ljubezen.

cmoks2Mateja, živjo! Imaš svoj kotiček na internetu, kjer objavljaš svoje misli. Kaj po tvojem mnenju loči dobrega blogerja od vseh ostalih?

Hmm. Jaz bi najprej povedala to, da me je bloganje navdušila moja sestra, ki ima čudovit kuharski blog. Sama se kaj dosti v poznavanje blogov nikoli nisem spuščala in jih nikoli nisem brala. Sem pa že od nekdaj rada pisala svoja razmišljanja in na kavah s prijateljicami ugotavljala in analizirala o odnosih; tako prijateljskih kot ljubezenskih. Te večne teme so nato dobile pisno obliko. Pa še to je bil prvi zapis bolj kot ne poskus… ko pa sem videla koliko ljudi, predvsem seveda deklet, se je našlo v zapisih, sem dobila motivacijo in nadaljevala.

Kakšnja je zgodba, ki stoji za besedo Cmoks?

Cmoks je pravzaprav v angleško množino dana slovenska beseda poljub oziroma cmok. Če jih je več, so pa Cmoks. Sploh ne vem, kdaj in kje sem to besedo slišala prvič… Vedno se mi je zdela prikupna. Ko sem odpirala blog, sem sicer želela drugačen naslov, pa je bil že zaseden, in zdaj sem vesela, da je tako. Cmoks: luštno zveni, a ne🙂

Motivi na začetku, da si se sploh lotila bloga?

Pravzaprav sem razmišljanje za prvi zapis (le da takrat še nisem razmišljala, da bi bilo to v obliki bloga) dobila že pred leti, ko sem se o odnosih pogovarjala z nekim Britancem, ki predava ženskam, kako najti fanta. Pa sem mu razlagala svoja stališča in jih tako vneto zagovarjala, da mi je rekel, da bi o tem morala napisati knjigo. No, knjiga bo morala še malo počakati, so pa to začetki. Ko sem prvi blog objavila, sem ga prevedla v angleščino in mu ga poslala. Njegovi pozitivni komentarji so mi dali še dodaten zagon.

Malo samo-realizacije. Tvoj način pisanja je… kakšen?

Iskren in iskriv. Včasih preveč neposreden, včasih ciničen, včasih ganljiv, včasih zasanjan… tako kot je življenje.

Izziv. Za svoj blog najdi primerjavo.

Cmoks je kot fotografski objektiv.  Zato ker lahko ujame lepe trenutke in kritizira slabe🙂

O čem vsem lahko beremo v njem?

O odnosih, o ljubezni, o večni temi: ženske vs. moški.

Kaj ga loči od »morja« internetnih blogov?

Ne vem, če kaj, ker z drugimi blogi ne tekmujem. Vsak je poseben. Cmoks je pa moj, in če se kdo še najde v njem, sem toliko bolj vesela.🙂

Želje za prihodnost. Kakšni so plani?

Najprej, da Cmoks postane spletna stran, nato pa da se mi uresniči želja in izdam knjigo.

Hvala. Te podpiramo – sledi svojim sanjam. Srečno!

Leave a Reply

