Jinx: 20 let – šala mala!

Posted: 09/04/2014 by mancazobavnik in KULT-art
Tags: , ,

Intervju s pevko Jinx, energično Yayo. Poklepetali sva na terasi, ob ohlajeni pijači. Sproščeno. Igrivo. S prave distance. O skupini, zadnjih 20 letih in koncertu v Cvetličarni ta petek. Z nasmehom na obrazu🙂.

Zdravo, Yaya. Spomin na mladost?

Hej. Sedaj, ko imamo 20 let delovanja se veliko spominjamo za nazaj. (smeh). Naši začetki… To je sedaj aktualno.

Drži.

Pa evo, ko sem prišla prvič do Cokija. Bilo je še v srednji šoli. Počutila sem se nelagodno. Vsa sramežljiva. A želela sem priliko, da zapojem. Po drugi strani me je bilo pa zelo strah… joj. Nekomu moram pokazati kako pojem!

Na koncu se je splačalo…

Vedno rabiš biti nekoliko hraber.

Glede na to, da to sodelovanje traja od tvojega 17. leta, bo nekaj na tem.

Seveda, od takrat, ko sem prišla… nisem več odšla. (smeh)

jinx2Še kakšen lep spomin?

Ko me je Brane iz Psihomodo Pop-a pred približno 12 leti vprašal nekako tako: »Čakaj, kje je ona prva, ki je pela pri Jinx?« Jaz: »O čem ti govoriš?« On: »Pa bila je ena s črnimi lasmi. Sedaj si pa ti?« Še sama sem postala skeptična, da nisem edina pevka pri Jinx. Ter tudi komaj sem ga prepričala, da nisva bile dve. Da sem le jaz. Od samega začetka. To je bilo… noro.

Torej lahko rečeva, da si se s časom spreminjala? Izpopolnjevala…

Stalno sem menjala frizure. To ljudi zmede. (smeh) Kar je dobro. Ker čeprav je glas isti… mislijo, da je druga pevka. (smeh) Šala mala!

In po čem bi rekla, da Jinx izstopa?

Mi smo… tisti srečni spoj vsega. Mešane glasbe, zanimivega stila, nenavadnih posameznikov. Smo skoraj že orkester. (smeh) To je ta atraktivnost, priročnost. Naše prave barve. Mi smo začeli ustvarjati v obdobju, ko je bila pesem najpomembnejša od vsega. S tem smo se poistovetili in ostajamo zvesti. Da se odlično sliši. Da glasbo ljudje sprejmejo za svojo.

V čem je vaša fora?

Da damo sebe v končni izdelek. Srečo imamo, da se skupaj poklapamo. Potem moramo samo še piliti, kar se vaj tiče.

Super.

Mislim, da se lahko v vsaki pesmi najdeš. Ne glede na spol, raso, vero in starost. To je poanta. Vsak ima svoj način. Tako jaz. Kakor ti. Tudi sama različne pesmi skozi različna obdobja pojem drugače. Vidim jih iz perspektive iz katerih jih prej nisem. Mogoče se celo postavim v drugo vlogo. Ter vse to se pozna. Ter to moraš počet… Drugače postaneš otopel. Pesmi, ki so stare 20 let… jih sedaj interpretiraš skozi nove aspekte. Moraš se posvetit ter doživet. In ko si me vprašala v čem je fora… Stalno menjaš neke vloge. Nekako.

Torej… da greš naprej s časom?

Pa ja. A še vedno… ti se menjaš! Vedno lahko najdeš neke nove vidike. Ki jih prej mogoče nisi mogel. Kakor vsi odraščamo… tudi pesmi gredo s teboj.

jinx

Nam boste v Cvetličarni v petek, 11.4. od 21ih dalje zaprli usta in odrli oči?

Uff, malo nas je strah. To je le 20-letnica. Nam je edino bistveno, da ljudje ostanejo zadovoljni še naprej. A smo pripravljeni. Najverjetneje. (smeh) Zvok smo potegnili iz naftalina. Določene pesmi sestavili spet nazaj. Bilo nam je v veselje pripravit vse to. Ter seveda si želimo, da bo tudi publika v uživala.

Bodo iz vseh albumov in malo pomešane med seboj?

Ja. Norišnica bo.

Še zadnje sporočilo bralce?

Poslušajte svoje srce. Ter pojdite za ljubeznijo. Če imaš strast in željo… te bo vedno nekaj gnalo naprej – to je najpomembneje.

Leave a Reply

